dissabte, 17 d’octubre del 2009

Comencem

En aquest blog nosaltres intentarem comentar la sostenibilitat des de tres punts de vista, el mediambiental, l'econòmi i el social.



Índex

2 comentaris:

Sense llar ha dit...

El tema és interessant hi dóna molt de si, podeu fer un molt bon blog.
JA ENS HI ANIREM PASSANT!
Grup 8: Carles, Nil i Aleix C

quipromouelracisme ha dit...

Nosalres el grup 1 tambeé trobem molt interessant aquest tema i pot donar molt de si anims

Guillem Sergi Marc A