El tema és interessant hi dóna molt de si, podeu fer un molt bon blog.JA ENS HI ANIREM PASSANT!Grup 8: Carles, Nil i Aleix C
Nosalres el grup 1 tambeé trobem molt interessant aquest tema i pot donar molt de si animsGuillem Sergi Marc A
Publica un comentari a l'entrada
2 comentaris:
El tema és interessant hi dóna molt de si, podeu fer un molt bon blog.
JA ENS HI ANIREM PASSANT!
Grup 8: Carles, Nil i Aleix C
Nosalres el grup 1 tambeé trobem molt interessant aquest tema i pot donar molt de si anims
Guillem Sergi Marc A
Publica un comentari a l'entrada